Met de jongens naar Zuid Amerika

Vertrek uit Córdoba

Even een heel kort berichtje. We staan op het punt de hotelkamer te verlaten, zullen een middag in Córdoba doorbrengen en dan vanavond om 19 uur met de bus naar Salta vertrekken. We waren nog van plan om het verhaal over de Estancia wat aan te vullen en nog video's te plaatsen, maar dat wordt 'm niet meer. Gisteravond allebei vroeg naar bed, we waren wat min met hoofdpijn en maaggerommel, maar gelukkig valt het vandaag weer mee.

Er staan al wel redelijk wat filmpjes op Youtube. Zoek op 'metdejongens Buenos Aires', ik denk dat ze dan wel te vinden zijn. Onze gebruikersnaam op Youtube is ook 'metdejongens'. In ieder geval staan er de laatste filmpjes uit Buenos Aires en ook al een paar van de Estancia.

Ik vermoed dat we in Salta wat minder makkelijk zullen kunnen internetten, maar ik hoop dat het wel een keertje lukt om nog wat te laten horen.

Groeten!

Karen

Marten, Irene

Wat een geweldig verhaal! Alhoewel 2 gebroken armen wel wat overdreven is.....Een groot avontuur en erg leuk om te mogen meereizen. Helpt Marten zijn spaans nog wat? Wij hebben net de laatste gladheid met een atb route getest en op het laatst van de route afgeweken omdat het donker werd, een beetje verdwaald,ook een nieuwe ervaring! Irene

Niels

Ha, daar zijn jullie weer. Lekker veel foto's!