Met de jongens naar Zuid Amerika

De vakantie is begonnen

De vakantie is begonnen; althans mijn werk zit er een tijdje op. Hoewel we 'maar' drie maanden in het buitenland zijn, hebben Karen en ik vier maand verlof opgenomen. We gaan over 11 dagen weg, en hebben dus nu rustig de tijd om de laatste puntjes op de i te zetten.

Het is wel raar als je voor een lange tijd je werk verlaat. Veel collega's komen nog even langs om een praatje te maken, en te informeren naar de laatste stand van zaken. En bij het weggaan wens je iedereen het beste voor 2011. Tja, we zijn echt een lange tijd weg....

Vandaag samen naar de stad geweest, en de lijst afwerken van spullen die nog gekocht moeten worden. We hebben o.a. een internationaal rijbewijs gehaald. We hebben nu nog geen auto ritten gepland, maar je kunt nooit weten wat je tegenkomt, en de kosten zijn minimaal. We hebben ook maar een walky talky gekocht, die ook als babyfoon dienst kan doen. We hopen dat we dan iets meer ruimte krijgen om de jongen te kunnen laten slapen in een hotel, en zelf even naar buiten te gaan. Verder natuurlijk nog wat Sinterklaas cadeaus gehaald.

Het laatste wat ik vandaag nog doe is kaartjes voor de creche maken. We willen bij het afscheid van de jongens iets meegeven aan de kinderen in hun groep. Karen heeft leuke Peruaanse fluitjes gevonden, en we willen daar een briefje bij doen.

Groet,
Henk

Bert en Annie

Hallo reizigers, de laatste dagen thuis en dan vliegen! Leuk en spannend! We wensen jullie een fantastische reis en belevenis en zullen jullie via deze site een beetje volgen. Ik heb wat zakgeld naar jullie overgemaakt voor eens wat lekkers onderweg. Ik kan Trotamundos in Cusco aanbevelen!